Sponsoren

Maktub sponsoren kan al vanaf 10 euro jaarlijks. Naast onze fantastische sponsor, werken we ook samen met fantastische partners, die hieronder worden weergegeven.

Scherm­afbeelding 2024-05-02 om 17.21.24.png

Onze allereerste sponsor is het prachtige bedrijf Buttonpromotion! Samen met hen leveren we onze leden de allerbeste buttons, voor een scherp prijsje. Neem vooral een kijkje op hun website voor meer informatie!

INDEX-Books.png

Via INDEX Books, kunnen leden hun studieboek voor de BA Film- en literatuurwetenschap  met korting kopen! Bekijk deze pagina voor meer informatie!

LUF.png

Dankzij dit fonds en hun CASSA-commissie kan de vereniging subsidies krijgen voor bijvoorbeeld de reis naar Wenen! Je kunt Maktub ook supporter door lid te worden van het LUF en aan te geven dat je je bijdrage aan ons schenkt. Met een LUF lidmaatschap krijg je overal in Leiden leuke kortingen voor maar €5,- per jaar!